Головна  →  Новини  →  21 лютого 2018

Київська влада приводить місто до єдиних європейських стандартів усі елементи благоустрою

Київська влада приводить місто до єдиних європейських стандартів усі елементи благоустрою

У Києві запроваджується єдиний архітектурний тип елементів благоустрою у м. Києві. Таке рішення прийнято на розширеному засіданні Колегії в.о. КМР (Київської міської державної адміністрації).

«До тепер у Києві не було єдиного стандарту архітипів розміщення елементів благоустрою. З метою приведення до європейського рівня єдиних архітипів елементів благоустрою у місті Києві, задля комфорту і безпеки киян, у Києві запроваджується єдиний архітип протипаркувальних засобів (стовпчиків), урн для сміття, огороджень місць проведення ремонтних робіт (розриттів)» – доповів перший заступник директора Департаменту міського благоустрою Тарас Панчій.

За його словами, на території кожного домоволодіння, підприємства, установи, організації, на вокзалах, причалах, ринках, пляжах, в аеропортах, парках, скверах, садах, зонах відпочинку, біля установ культури, освіти, медицини, біля торговельних об'єктів, тимчасових споруд, входів до метрополітену, на зупинках громадського транспорту та в інших місцях масового перебування громадян повинні бути встановлені урни для сміття.

На контейнерах, урнах для сміття має бути напис про власника, користувача, балансоутримувача та номер його телефону аби кожен мав змогу висловити свої зауваження щодо стану об’єкта і території.

При проведенні робіт на проїзній частині магістралей та вулиць в якості огорожі використовуватимуться дорожні блоки із полімерних матеріалів.

«Організації, які виконують роботи на проїзній частині магістралей та вулиць, повинні укомплектувати місця проведення робіт необхідними технічними засобами безпеки дорожнього руху: дорожніми знаками з покращеними світлотехнічними характеристиками, імпульсними сигнальними стрілками, ліхтарями, спеціальною уніформою зі світловідбиваючими вставками для дорожніх робітників та маячками помаранчевого кольору для дорожньої техніки» – сказав Тарас Панчій.

Кожне місце розриття на проїжджій частині згідно із проектом виконання робіт, узгодженим з відповідними організаціями, огороджується тимчасовим щитовим огородженням, встановлюватимуться тимчасові дорожні знаки узгодженої схеми та підсвічуватимуться у темний час доби. В умовах інтенсивного руху міського транспорту і пішоходів до виконання робіт дозволяється приступати лише після встановлення огорожі, обладнання місць проведення робіт засобами застереження, тимчасовими знаками із визначенням напрямків об’їзду (обходу) перешкод.

Обмежувальне огородження (антипаркувальний стовпчик) повинен стати для транспортних засобів перешкодою, яку неможливо подолати чи об’їхати, але не повинно обмежувати рух пішоходів. У разі контакту пішохода чи велосипедиста з огородженням, воно не повинно бути зруйновано чи пошкоджене. Також передбачено можливість тимчасового демонтажу таких стовпчиків у разі проведення робіт з благоустрою чи прибирання території.

«Усі елементи благоустрою повинні бути виготовлені з активного, нетоксичного, нерадіоактивного, негорючого, пружного матеріалу із підвищеними фізико-механічними властивостями, що забезпечують цілісність конструкції під час наїзду на неї автомобіля. Такі елементи повинні бути естетично привабливими, антивандальними, витримувати як високі літні, так й низькі зимові температури з довгим експлуатаційним терміном» – підбив підсумки Тарас Панчій.

 

Перейти до спискуВерсiя для друку

Офіційний портал - Київської міської державної адміністрації

 Громадський бюджет-3