Головна  →  Звернення громадян

 

Шановні кияни, у зв’язку із технічними неполадками з 27.06.2017 усі звернення, надіслані до Департаменту за допомогою електронного шаблону на даному сайті, зареєстрованими бути не можуть. Для розгляду Вашого питання просимо надсилати усі запити на офіційну електронну адресу Департаменту: blagodep@kievcity.gov.ua  з поміткою у темі "Звернення".
Вимоги до оформлення запиту наведені нижче.
Просимо вибачення за тимчасові незручності та дякуємо Вам за розуміння. 

 

Для отримання офіційної відповіді на звернення необхідно відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян":  

 - надіслати листа до Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища за адресою: 03057, м. Київ, вул. Дегтярівська, 31, корпус 2;

- або подати листа безпосередньо до відділу контрольно - аналітичної роботи управління інформаційно-аналітичної роботи та контролю за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 31, корпус 2, к. 206  

ПОН-ПТ з 9.00-13.00 або з 16.00-18.00 (п’ятниця з 15.00-16.45);

- або залишити листа у скриньці для листування за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 31, корпус 2, 1-й поверх біля диспетчерської служби ПОН-ЧТ з 9.00-18.00, ПТ з 9.00-16.45

- або надіслати його через мережу Інтернет на офіційну електронну адресу Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища: blagodep@kievcity.gov.ua  з поміткою у темі "Звернення".

 Номер телефону для довідок щодо реєстраційного номеру та виконавця: (044) 489 36 31 щодня з 9.00-13.00.

 

Просимо звернути увагу, що у зверненні відповідно до чинного законодавства має бути:

1. Прізвище, ім'я та по-батькові,

2. Місце проживання,

3. Викладено зміст порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги,

4. Письмове звернення має бути підписано заявником з оригінальним підписом із зазначенням дати, застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається,

5. В електронному зверненні має бути зазначена електронна адреса, на яку заявнику за його бажанням може бути надіслана відповідь.

У разі недотримання вищевказаних вимог звернення розгляду не підлягає. 

У зверненні може бути додатково зазначено інші засоби зв'язку для прискорення опрацювання питання.

Відповідно до статті 20 Закону України "Про звернення громадян" звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

 

 

 

Версiя для друку

Офіційний портал - Київської міської державної адміністрації