Головна  →  Звернення громадян  →  Оформлення звернення
Шановні кияни, у зв’язку із технічними неполадками з 27.06.2017 усі звернення, надіслані до Департаменту за допомогою електронного шаблону на даному сайті, зареєстрованими бути не можуть. Для розгляду Вашого питання просимо надсилати усі запити на офіційну електронну адресу Департаменту: blagodep@kievcity.gov.ua  з поміткою у темі "Звернення".
Вимоги до оформлення запиту наведені нижче.
Просимо вибачення за тимчасові незручності та дякуємо Вам за розуміння. 
 
 

Шановні громадяни! 

Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» з 28 жовтня 2015 року, якщо Ви бажаєте отримати офіційну відповідь на Ваше звернення Ви маєте:

1. Надіслати листа у письмовій формі на адресу: вул. Дегтярівська, 31, м. Київ, 03057

2. Або подати безпосередньо його через відділ контрольно-аналітичної роботи за адресою: вул. Дегтярівська, 31, корп. 2, 2-й поверх, каб. 206.

3. Або залишити лист у скриньці для листування за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 31, корпус 2, 1-й поверх біля диспетчерської служби.

4. Або надіслати електронне звернення на е-адресу: blagodep@kievcity.gov.ua з поміткою у темі: «Звернення».

У зверненні має бути зазначено:

прізвище, ім’я, по батькові,

місце проживання громадянина,

викладено суть порушеного питання,

зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

В електронному зверненні має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Довідки про реєстрацію звернення за номером: (044) 489–36–31

з понеділка по п’ятницю у визначені години роботи.

ФОРМА ЗВЕРНЕНЬ
Версiя для друку

Офіційний портал - Київської міської державної адміністрації